wtorek, 10 maja 2016

Liebster Blog Award!

Na początek bardzo chciałam podziękować http://jestem-emilia.blogspot.com/ za nominację. To dla mnie duże osiągnięcie w mojej przygodzie z prowadzeniem bloga ♥ 


Nominację do LBA otrzymujemy od innych blogerów, jako uznanie za dobrze wykonaną pracę w prowadzeniu bloga. 

1. Co stosujesz do pielęgnacji włosów?

Nie stosuje nic szczególnego - szampon z odżywką i jedwab do włosów ;)

2. Dlaczego założyłaś bloga i jak długo go prowadzisz?

Bloga prowadzę od stycznia. Założyłam go, by podzielić się z ludźmi moją pasją - fotografią, ale też by sprawdzić samą siebie w zajmowaniu się czymś, z czym wcześniej nie miałam większej styczności. Moje posty mogą być odebrane jako motywacja. Motywacja do działania i wzięcia się w garść :)

3. Masz jakiegoś idola lub idolkę?

Moim idolem jest Lauri Ylonen i Stephen King. Lauri jest fińskim wokalistą, kompozytorem i producentem muzycznym. Znany jest jako lider zespołu The Rasmus. Stephen King jest amerykańskim pisarzem, głównie pisze literaturę grozy.  ♥

4. Gdzie chciałabyś zamieszkać oprócz Polski?

Raczej nie chciałabym opuszczać ojczyzny. Ale w ostateczności wybrałabym Londyn. Może jest to mało oryginalne ale jednak bardzo podoba mi się to miejsce.

5. Masz jakiś cel w swoim życiu?

Moim celem w życiu jest rozwijanie swojej pasji jaką jest fotografia, prowadzenie bloga i poniekąd jazda na quadzie.

6. Serial, który byś poleciła?

Nie oglądam seriali :))

7. Czy masz najlepszą przyjaciółkę? Napisz coś o niej.

Tak. Mam najlepszą przyjaciółkę. Jest nią Daria B. którą mocniutko pozdrawiam :*

Daria jest osobą bardzo towarzyską. Umie odnaleźć się w każdej sytuacji.
Poznałyśmy się na jednaj ze zbiórek drużyny harcerskiej, do której razem należałyśmy. Na początku nie utrzymywałyśmy kontaktu. Można powiedzieć, że nie przepadałyśmy za sobą. Jednak, gdy pojechałyśmy razem na zimowisko wszystko się zmieniło. Otóż Daria przyjaźniła się z moją koleżanką, a zarazem zastępową. Pewnego dnia dziewczyny się pokłóciły. Postanowiłam pójść do pokoju Darii i ją pocieszyć. Właśnie wtedy wydarzyło się coś, co teraz nazywamy przyjaźnią. Przez tą sytuację poznałam prawdziwe oblicze mojej przyjaciółki. Wrażliwa, sympatyczna, zabawna i szalona. I tak narodziła się nasza przyjaźń.
*Trochę odbiegłam od pytania :p *

8. Twój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji?

Nie mam ulubionego :)

9. Jeśli mogłabyś się postarzeć lub odmłodzić o kilka lat co byś wybrała?

Myślę, że wybrałabym tą drugą opcję. Mogłabym dokonać innych wyborów i zatrzymać przy sobie osoby, z którymi teraz nie utrzymuje kontaktu :/

10. Akceptujesz siebie?

To zależy. Swój wygląd akceptuje, choć do pięknych nie należę, Zawsze mówię sobie, że nikt nie jest idealny :)
Nie akceptuje natomiast swojego zachowania i tego czym się stałam. O czym mówię? Otóż od dłuższego już czasu zaczęłam wszystko olewać, przestało mi zależeć na rzeczach, które do tej pory były dla mnie najważniejsze. Przestałam się uśmiechać, pogorszyły się także moje kontakty ze znajomymi. Teraz staram się to w jakiś sposób naprawić i mam nadzieję, że wszystko powróci do normy i zacznę w pełni siebie akceptować :))

11. Jaki jest Twój stosunek do osób homoseksualnych?

Jestem osobą tolerancyjną, nie mam nic do nich. W niczym nam nie przeszkadzają, więc czemu mielibyśmy ich wytykać palcami, wyzywać ich od pedałów etc.? Są to normalni ludzie, którzy też mają potrzebę miłości. Ludzie to ludzie, niczym się nie różnią. Homoseksualista, heteroseksualista czy biseksualista - nie ma różnicy, to zwykły człowiek! Miłość to miłość.
_________________________________________________________________________________

Ja nominuję do Liebster Blog Award:

http://marthabloguje.blogspot.com/
http://marcelinabloguje.blogspot.com/
https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

A oto pytania do was: 

1. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
2. Co motywuje Cię do pisania postów?
3. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
4. Co sprawia Ci najwięcej trudności w blogowaniu?
5. Co najbardziej denerwuje Cię w ludziach?
6. Jak zaczynasz swój dzień?
7. Kto jest twoim wzorem do naśladowania?
8. Co daje Ci największe szczęście?
9. Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego?
10. Twój ulubiony cytat?
11. Jakie są Twoje plany na przyszłość?

12 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi, uwielbiam czytać takie posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi ! A jeszcze rok temu ja takiego posta pisałam te posty mi się zawsze podobały i bardzo miło było mi go pisać ;)

    Zapraszam do siebie :*
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że zdecydowałaś się odpowiedzieć, ja na swoim blogu nigdy nie zrobiłam takiego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądre odpowiedzi <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sie czytało, dziekuje za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! <3 Uwielbiam blogi takie jak twój na których są poruszane różne tematy i przemyślenia bloggera. Mój blog jest podobny :) Pozdrawiam cieplutko i obserwuję!
    http://marthas-journal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile można się dowiedzieć o autorze bloga przy takich prostych pytaniach? Wiele. Ja tez nie chcę opuszczać ojczyzny :)

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Można się wiele dowiedzieć o Tobie przy takim poście, a to bardzo ważne, aby czytelnicy znali autora bloga. Tak więc jest to plus dla ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  11. najchwetniej wziełabym udział w takim lba
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodziło o pytania w LBA to nie zawsze mi się podobają, jednak te na które odpowiadałaś są całkiem fajne :D Ty wolałabyś zostać w Polsce, a moim największym marzeniem jest wyniesienie się stąd i zamieszkanie w Stanach :D A co do pytania 10 to jeszcze jakiś czas temu byłam w podobnej sytuacji. uwierz wszystko będzie się zmieniać! I mówię to z własnego przykładu :D Raz będzie świetnie i niczego nie chciałabyś zmieniać, a raz będą momenty które wolałabyś pominąć. Jednak te trudniejsze momenty mają plusy- nauczysz się czegoś i będzie to z Tobą :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń