wtorek, 19 kwietnia 2016

~ Wyjdź z cienia

Kolejny szary dzień. Za oknem deszcz. Ostatnio oddaliłaś się od przyjaciół, rodziny. Zostałaś sama. Sprawdzasz po raz setny Facebook'a, nic. Zero wiadomości, zero powiadomień. Czujesz się samotna. Nie masz na nic ochoty. Już od dwóch dni nie wychodzisz z pokoju. I mimo, że czujesz wewnętrzną potrzebę rozmowy z osobą, której ufasz - nie robisz tego. Myślisz, że to tylko chwilowe uczucie, zaraz ci przejdzie ale tak nie jest. Twój stan się pogarsza. Łzy spływają ci po policzku. Lecz nie masz osoby, która by cię teraz przytuliła, pocieszyła. Jesteś sama...
Poczekaj...
Przecież wcale tak nie musi być. Załóż buty, kurtkę, idź. Idź przed siebie. Rozpal ognisko. Zapisz na kartce wszystko, co cię przygnębia i przez co odczuwasz smutek. Teraz wrzuć je do ognia. Pozwól im odejść. Zapomnij o nich. Teraz idź do domu. Weź do ręki długopis i narysuj na kartce uśmiech. Powieś go na ścianie. Teraz podnieś telefon. Napisz do osoby, którą kiedyś nazywałaś przyjacielem. Odnów kontakty z ludźmi. Wyjdź z szarego pomieszczenia. Nie pozwól by dalej przygniatał cię twój własny cień. Bądź szczęśliwy :)




9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :) Mądry post, ciekawie piszesz.
    http://ksiazkopinie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiększ zdjęcia,będą lepiej widoczne i popracuj nad wyglądem bloga!
    Jeśli chcesz mogę pomóc :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, miło wszystko się czyta :)))

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/triki-tylko-dla-pci-piekniejszej.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, dodał mi motywacji :)
    Piękne zdjęcia! ♡

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, bardzo optymistyczny post, ja
    nie mam problemów by wychodzić z ukrycia, raczej
    nie jestem w cieniu, ale mam nadzieję że pomoże to
    zagubionym ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post zmotywował mnie :) + ładne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisany post, bardzo motywujący. :)
    Śliczne zdjęcia. :*
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah tak jak już wspominałam chyba-większe zdjęcia! Będą bardziej czytelne, przyjemniejsze dla oka. A tekst super, popracuj trochę nad wyglądem bloga jeszcze i milej będzie się wchodzić ;) Jak coś to pisz na mail, może uda mi się pomóc.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie napisane. Mała rada: dodawaj nieco większe zdjęcia:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń